Klacht aanmelden
Is het product beschadigd of heb je het verkeerde artikel ontvangen? Wat vervelend! Stuur het product nog niet terug. Vul het contactformulier op de homepage in en wij nemen op werkdagen binnen 24 uur contact met je op om samen tot een passende oplossing te komen!
GARANTIE
We doen er alles aan om onze producten in perfecte staat bij jou te leveren. Helaas kan het gebeuren dat een bestelling tijdens transport beschadigd raakt of dat er een ander probleem optreedt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. We bieden 30 dagen garantie vanaf de aankoopdatum. Als het probleem onder de garantie valt, zorgen wij kosteloos voor reparatie of vervanging. Vul het contactformulier in, en we nemen zo snel mogelijk contact met je op voor een oplossing.
Soms loopt iets niet zoals verwacht. We raden je aan om eerst je klacht bij ons in te dienen via het klachtenformulier hierboven. Komt er geen passende oplossing, dan kun je het geschil aanmelden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur: https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Sinds 15 februari 2016 kunnen consumenten in de EU ook klachten indienen via het ODR-platform van de Europese Commissie, te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Als je klacht nog niet ergens anders in behandeling is, kun je deze via dit platform indienen.